سفر به ترکیه

قبل سفر به ترکیه پیشنهاد میکنیم این مطلب رو حتما مطالعه کنید.

راجع به ترکیه چه میدانید؟برای سفر به چه چیزهایی نیاز است؟ برای اقامت چه کار کنیم؟ بهترین روش برای سفر ،بهترین وسیله نقلیه برای جابجایی در شهر چی هست؟ ما در این نوشته تلاش میکنیم شما را با هر آنچه برای سفر به ترکیه نیاز دارد آشنا کنیم.

ترکیه کشوری اوراسیایی است به این معنی که بخش از آن در آسیا و بخش دیگر از اروپا ست ترکیه همسایه غربی ایران هست که به لحاظ تاریخی مشترکات فرهنگی زیادی با ایران دارد.

همسایگان ترکیه

ترکیه از شرق با ایران، ارمنستان ، گرجستان، عراق و سوریه مرز مشترک دارد همچنین از غرب هم با بلغارستان و یونان همسایه است.

سفر به ترکیه
نقشه ترکیه

دین رسمی اسلام است و سایر ادیان هم کاملا محترم شمرده میشود ،جمعیت مردم ترکیه طبق سرشماری سال 2019 تقریبا 82 ملیون نفر بررسی شده،مردم ترکیه قالبا به زبان ترکی استانبولی صحبت میکنند و واحد پول این کشور لیر یا لیره میباشد.

سفر به ترکیه
پول ترکیه

شما میتوانید از طریق هواپیما ،اتوبوس ، قطار و همچنین اتومبیل شخصی اقدام به سفر کنید و همچین برای کسب اطلاعات بشتر در رابطه با نحوه حمل ونقل اینجا کلیک کنید.

سفر به ترکیه

به صورت خلاصه با کشور ترکیه آشنا شدیم،حالا لازم که کمی راجع به شهرهای ترکیه بدونیم، شهرهای مهم ترکیه آنکارا ، استانبول ،ازمیر ،آنتالیا که معمولا مقصد اکثر مسافران ایرانی هستند. برای مطالعه شهرهای مهم ترکیه اینجا کلیک کنید.

امیدواریم از این مقاله استفاده لازم را برده باشد همچین با ارایه نظرات سازنده و تجربیات سفر خود به ترکیه ما را در ارایه خدمات هر چه بهتر یاری نمایید.

Back to top

دیدگاهتان را بنویسید